maanantai 16. joulukuuta 2013

Yhdeksän lukiaa omg

Kamalaa, en oo postannu ikuisuuteen :c mut nyt niitä EHKÄ alkaa tulemaan c:
On ollu vähä kiireitä eikä oo kamalasti innostanu kuvata :c Pakkaskelejä ja hyrr .. '-'
 Noh, kuitenki. EN oo yhtää tyytyväinen edelliseen postaukseen >.< Kannattais opetella muokkaa kuvii ja valokuvaamaan kunnolla :c
No mutta tässä pientä kuvatarinaa..
(Kuvia ei ole muokattu, ja anteeksi laatua :/)
Minä: M
Netta: N

*Tekee*
HUUTAA
ajattelee

 N: *Lauleskelee itsekseen*
M: PÖÖ!

 N: Häh? *Jää katselemaan hetkeksi Minttua,
 ennenkuin tajuaa että hänet säikäytettiin*

 N:*pudottaa korun maahan* ÄÄ EI SAA SÄIKYTELLÄ ;_;!!

 N: Sä oot ihan kamala ;_; *myrts* miks ihmeessä toi muute tulee
nyt mua kuvailee? mulla on tukka pilalla ja kaikkee...
M: No sorii, mitä sä teet?
 N: järjestelen mun kamoja.. Mut voitko hetkeks lähtee, tuu kohta takas..
M: Ok? *ihmettelee ja lähtee*

Myöhemmin
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 N: Done!! ^^ 
M: Kiva, mut.. noi eläimet..?
 N: Älä dissaa, nää on mulle henki ja elämä! *menee pelaamaan nintendolla
 omaan huoneeseensa*
*Pelailee*
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


KIITOS

c:

2 kommenttia: